MM
Moses M
1 reviews | Active since May 2025
01 Sept 2026, 15:38
Supabets at it again
I have placed a bet using my Cashback bonus with Supabets, as usual it has been over half an hour but my bet gas not resulted yet. It shows Running.
I spoke to a very inexperienced lady by the name Julia, she was so unhelpful and she does not even listen to you when you explain your situation.
I was intending to bet further but now I am stuck because my bet has not resulted for way over an hour. The next thing it will be them Supabets running to Hello Peter to get this review removed as usual because they don't want the public to know about their short falls in customer servise
Helpful (0)
Replies (3)0
Replies (3)Supabets's replyOfficial
01 Sept 2026, 16:47Hi Moses Mabotse Makweng
We sincerely apologise for the frustration and inconvenience you’ve experienced with your bet still showing as “Running” after such a long time. We also understand how disappointing it must have been to feel that your concerns were not properly listened to when you contacted us.
We sincerely apologise for the frustration and inconvenience you’ve experienced with your bet still showing as “Running” after such a long time. We also understand how disappointing it must have been to feel that your concerns were not properly listened to when you contacted us.
Please be assured that your feedback regarding the service you received has been taken seriously. One of our experienced agents will be in contact with you to assist further. We will also have the bet checked and investigate why it has not yet been settled.
We appreciate you bringing this to our attention and sincerely apologise for the experience you’ve had.
Kind regards
Supabets Support Team
Supabets's reply01 Sept 2026, 16:47
Official
Hi Moses Mabotse Makweng
We sincerely apologise for the frustration and inconvenience you’ve experienced with your bet still showing as “Running” after such a long time. We also understand how disappointing it must have been to feel that your concerns were not properly listened to when you contacted us.
We sincerely apologise for the frustration and inconvenience you’ve experienced with your bet still showing as “Running” after such a long time. We also understand how disappointing it must have been to feel that your concerns were not properly listened to when you contacted us.
Please be assured that your feedback regarding the service you received has been taken seriously. One of our experienced agents will be in contact with you to assist further. We will also have the bet checked and investigate why it has not yet been settled.
We appreciate you bringing this to our attention and sincerely apologise for the experience you’ve had.
Kind regards
Supabets Support Team
Supabets's replyOfficial
01 Sept 2026, 16:51Hi Moses Mabotse Makweng
We sincerely apologise for the frustration and inconvenience you’ve experienced.
We sincerely apologise for the frustration and inconvenience you’ve experienced.
We have attempted to contact you regarding your query; however, the number provided only rings once before going through to voicemail.
Could you kindly provide us with an alternative contact number so that one of our experienced agents can get in touch with you and assist you further?
We appreciate your cooperation and apologise again for the inconvenience caused.
Kind regards
Supabets Support Team
Kind regards
Supabets Support Team
Supabets's reply01 Sept 2026, 16:51
Official
Hi Moses Mabotse Makweng
We sincerely apologise for the frustration and inconvenience you’ve experienced.
We sincerely apologise for the frustration and inconvenience you’ve experienced.
We have attempted to contact you regarding your query; however, the number provided only rings once before going through to voicemail.
Could you kindly provide us with an alternative contact number so that one of our experienced agents can get in touch with you and assist you further?
We appreciate your cooperation and apologise again for the inconvenience caused.
Kind regards
Supabets Support Team
Kind regards
Supabets Support Team
Supabets's replyOfficial
01 Sept 2026, 17:02Hi Moses Mabotse Makweng
Upon investigation, we have confirmed that your ticket was escalated to our bookmakers for further review and clearing. We are pleased to confirm that the ticket has since been cleared.
Upon investigation, we have confirmed that your ticket was escalated to our bookmakers for further review and clearing. We are pleased to confirm that the ticket has since been cleared.
We apologise for the delay and any inconvenience this may have caused. Thank you for your patience and understanding
Kind regards
Supabets Support Team
Kind regards
Supabets Support Team
Supabets's reply01 Sept 2026, 17:02
Official
Hi Moses Mabotse Makweng
Upon investigation, we have confirmed that your ticket was escalated to our bookmakers for further review and clearing. We are pleased to confirm that the ticket has since been cleared.
Upon investigation, we have confirmed that your ticket was escalated to our bookmakers for further review and clearing. We are pleased to confirm that the ticket has since been cleared.
We apologise for the delay and any inconvenience this may have caused. Thank you for your patience and understanding
Kind regards
Supabets Support Team
Kind regards
Supabets Support Team
