FM
Frank M

1 reviews | Active since Oct 2019

23 Apr 2026, 16:21

Supabet denying my winnings

I have played online betting from supabet,I've won now my problem is withdrawing the funds. I've called send documents for Rica tries fica department and support with no luck what i was told is to be patient it will take few minutes now is three hours no response from support team nor Rica team.

Why are these let do business while busy ****ming people where is the service that is promised to punters.

Please Supabet I want the money that I won

0
Replies (4)
Supabets
Supabets's reply23 Apr 2026, 16:29
Official
Hi Frank Manyama,

Thank you for bringing this to our attention, and we are really sorry for the frustration and delay you’ve experienced while trying to withdraw your winnings.

We understand how concerning it must be, especially after submitting your documents and not receiving timely feedback.
Please note that FICA verification is a necessary step to ensure the security of your account and funds, but it certainly shouldn’t leave you feeling ignored. We sincerely apologise for the delay from both the support and FICA teams.
One of our experienced agent will be in contact with you shortly to get your details and our FICA team will review your documents and get back to you as soon as possible with an update.

We truly appreciate your patience, and we’re committed to resolving this for you quickly so you can access your winnings.

Kind regards,
SUPABETS Support Team

Supabets
Supabets's reply23 Apr 2026, 17:20
Official
Hi Frank Manyama,

Thank you for bringing this to our attention, we apologize for the inconvenience you have experienced.
As per our telephone conversation, your details have been corrected and you have been sent a link to upload your documents.

Should you require further assistance please let us know.

Kind regards,
SUPABETS Support Team
FM
Frank M's update23 Apr 2026, 21:51
Reviewer Update
Supabet does not care about its clients the fact that I've been trying since 14:00 to withdraw now is 21:47 they can't help me but sending me to Pilar and Post.

I really don't know how did they get their operating license i think is time now the gambling board should intervene in this regards. The reviews speaks for themselves the service is poor *********** stuff.

****ming their own clients who they take their money,it is easy to deposit money to them but difficult for them to pay back when is due. Supabet's license should be s****ped once and for all they are ****mers
Supabets
Supabets's reply23 Apr 2026, 22:02
Official
Hi Frank,

Thank you for your feedback, and we sincerely apologise for the frustration and inconvenience you’ve experienced. We understand how concerning it is to have delays with your withdrawal, especially after trying for several hours without resolution.

Please be assured that your query has already been escalated to our Operations team for urgent attention. We are actively following up on your case to ensure it is resolved as quickly as possible and that you receive the necessary assistance without further delays.
We understand your concerns regarding the process and truly regret that your experience has led to this level of dissatisfaction. Our intention is never to make withdrawals difficult, but rather to ensure all required checks are completed securely.

A team member will provide you with feedback as soon as possible once your case has been reviewed and resolved .
Kind regards,
SUPABETS Support Team