1 reviews | Active since Jul 2016
Ster-kinekor online booking a *******
<p>On Thursday 29/06/2017 I booked 7 tickets to watch transformers via iMax at Gateway on Saturday 02/07/2017.I confirmed my booking and added my credit card details to initiate the payment. When I received confirmation of my booking I realised that the booking was made for the 29/06/2017 at 1.45pm instead of Saturday 2/07/2017. I immediately contacted the call centre and spoke to Sandile Shange who assisted me in cancelling the booking and requesting a refund of the incorrect booking. He further advised that i send an email to ********** with my credit card details requesting the refund should I not receive the money in 24 hours. He confirmed the correct booking for Saturday and further confirmed that the booking for 29th June was immediately cancelled.</p> <p>I then emailed my request to ********** as requested.</p> <p>Since then two amounts have come off my credit card R903 and R840. Although my booking was cancelled immediately , ster-kinekor still took two payments from me.</p> <p>This is really sad and disappointing. I have made numerous calls to the call centre requesting my refund and no one seems to be able to assist me. I have even emailed Sandile Shange on Monday and I still have not received any response from him.</p> <p>All I want is my refund of my cancellation.</p> <p>My reference for my request is CAS-81766-K3Q8Q0.</p> <p> </p> <p>ster-kinekor this is not right!</p> <p> </p>
6 days later and Ster-Kineko does not even have a formal business reply which proves they are *******!!
6 days later and Ster-Kineko does not even have a formal business reply which proves they are *******!!
Dear Alisha
Thank you for taking your time to communicate with us. We have every desire to address your needs and provide the best solution available to resolve the issue at hand and as soon as possible. In addition, we will further evaluate how we can prevent this problem from occurring again in the future.
Dear Alisha
Thank you for taking your time to communicate with us. We have every desire to address your needs and provide the best solution available to resolve the issue at hand and as soon as possible. In addition, we will further evaluate how we can prevent this problem from occurring again in the future.
Your service is pathetic. You are acknowledging my complaint more than 1 month later.i had to get my attorney involved to get my money back.This tells me that you have numerous complaints to attend too....whoever is managing complaints on behalf of Ster Kinekot via hello Peter,you probably hate the company you work for hence the poor response to my complaint hence the reputation of Ster Kinekor
Your service is pathetic. You are acknowledging my complaint more than 1 month later.i had to get my attorney involved to get my money back.This tells me that you have numerous complaints to attend too....whoever is managing complaints on behalf of Ster Kinekot via hello Peter,you probably hate the company you work for hence the poor response to my complaint hence the reputation of Ster Kinekor
