1 reviews | Active since Jul 2026
Very bad
It has been 4 months ago that they deducted money out of my *** without granting me a loan. I have sent emails and phoned them but to date they have not refunded me.
Hi Brian,
Thank you for your feedback, and we apologise for the experience you had with Prime Loans. We hope your concern has since been resolved. Should you still require assistance, please send us a private message or contact us at *** so we can assist you further.
Kind regards,
Hi Brian,
Thank you for your feedback, and we apologise for the experience you had with Prime Loans. We hope your concern has since been resolved. Should you still require assistance, please send us a private message or contact us at *** so we can assist you further.
Kind regards,
