1 reviews | Active since Oct 2026
Refunds on double debits
I have been waiting for a refund on a double debit for 2 weeks now. I submitted my pdf proof of payments on the 30 September and still have not been reimbursed. I have called the call centre to follow up only to be told the same thing " it takes 3-5 days" well it has be more than 10 days and still nothing!
Hi Kiara,
We're sorry to hear that you had this experience.
This isn't the level of service we aim to provide. We'd like to understand what happened and see how we can assist. We will be contacting you right away our team can investigate.
Best regards,
Prime Loans Customer Support
Hi Kiara,
We're sorry to hear that you had this experience.
This isn't the level of service we aim to provide. We'd like to understand what happened and see how we can assist. We will be contacting you right away our team can investigate.
Best regards,
Prime Loans Customer Support
Good day Kiara,
We apologise for the delay and any inconvenience caused. We have checked your account and can confirm that your refund has been processed. Kindly check your bank account for confirmation. Thank you for your patience.
Kind regards,
Prime Loans Customer Support
Good day Kiara,
We apologise for the delay and any inconvenience caused. We have checked your account and can confirm that your refund has been processed. Kindly check your bank account for confirmation. Thank you for your patience.
Kind regards,
Prime Loans Customer Support
