JS
Johanna S
1 reviews | Active since May 2015
13 May 2026, 15:54
Extemely Poor Service Eggs is are not the size as ons packaging
I bought 4 trays of Nulaid eggs. With the 3rd tray I decided to weigh the eggs. It weighs less than 66gram, most of the eggs. I phoned 21 March Consumer Care and dollow up on 26 March and today 13 May I also follow up. Denzil said that the Regional Manager should be in contact. It is Nulaid Jumbo eggs NOT >66g as displayed on pack Untill today nobody contact me
Helpful (0)
Replies (1)0
Replies (1)Nulaid's replyOfficial
04 Aug 2026, 16:59Thank you for bringing this matter to our attention.
We apologize for any inconveniences caused as a result of this.
We understand the frustration you have faced in your attempt to obtain results and answers.
Kindly note that we have escalated the complaint to our head office for urgent attention.
Regards
Nulaid Customer Care
We apologize for any inconveniences caused as a result of this.
We understand the frustration you have faced in your attempt to obtain results and answers.
Kindly note that we have escalated the complaint to our head office for urgent attention.
Regards
Nulaid Customer Care
Nulaid's reply04 Aug 2026, 16:59
Official
Thank you for bringing this matter to our attention.
We apologize for any inconveniences caused as a result of this.
We understand the frustration you have faced in your attempt to obtain results and answers.
Kindly note that we have escalated the complaint to our head office for urgent attention.
Regards
Nulaid Customer Care
We apologize for any inconveniences caused as a result of this.
We understand the frustration you have faced in your attempt to obtain results and answers.
Kindly note that we have escalated the complaint to our head office for urgent attention.
Regards
Nulaid Customer Care
