MM
Mmabatho M
1 reviews | Active since Jun 2026
19 Jun 2026, 16:30
Bad customer service
I'm extremely disappointed at netx Tech, with the same problem.I have been trying to call them but they don't answer the phone. I'm tired of complaining please come and take your things, I'm gonna look for a company that has better customer service, the company that takes their customers serious
Helpful (0)
Replies (1)0
Replies (1)Netx Tech t/a Xtend Fibre's replyOfficial
22 Jun 2026, 11:42Good day,
We apologise for the inconvenience and appreciate your feedback. Please note there is a response on your ticket 11912. Please could you respond to is so the technician can assist further.
We apologise for the inconvenience and appreciate your feedback. Please note there is a response on your ticket 11912. Please could you respond to is so the technician can assist further.
Netx Tech t/a Xtend Fibre's reply22 Jun 2026, 11:42
Official
Good day,
We apologise for the inconvenience and appreciate your feedback. Please note there is a response on your ticket 11912. Please could you respond to is so the technician can assist further.
We apologise for the inconvenience and appreciate your feedback. Please note there is a response on your ticket 11912. Please could you respond to is so the technician can assist further.
