KK
Koketso K
1 reviews | Active since Sept 2023
25 Jun 2026, 08:30
Unacceptable Delay in Claim Payout—Avoid EasyPay for Urgent Needs
I am extremely disappointed with EasyPay’s service. I submitted a death claim on the night of June 19th (Friday), and as of today, Thursday the following week, I still have not received any payout. This delay is unacceptable, especially during such a difficult time. I expected better communication and a faster process. I would not recommend EasyPay if you need urgent support.
Helpful (0)
Replies (3)0
Replies (3)Lesaka's replyOfficial
25 Jun 2026, 09:02Good day,
Thank you for bringing this to our attention. We acknowledge your complaint. One of our consultants will be in touch shortly to assist and ensure it is resolved as quickly as possible.
We appreciate your patience and the opportunity to address your concerns.
Kind Regards,
EasyPay Insurance Team
Kind Regards,
EasyPay Insurance Team
Lesaka's reply25 Jun 2026, 09:02
Official
Good day,
Thank you for bringing this to our attention. We acknowledge your complaint. One of our consultants will be in touch shortly to assist and ensure it is resolved as quickly as possible.
We appreciate your patience and the opportunity to address your concerns.
Kind Regards,
EasyPay Insurance Team
Kind Regards,
EasyPay Insurance Team
Lesaka's replyOfficial
25 Jun 2026, 13:03Good day,
Thank you for your patience. The claim has been finalised. We apologise once again for the inconvenience.
Thank you for your patience. The claim has been finalised. We apologise once again for the inconvenience.
Lesaka's reply25 Jun 2026, 13:03
Official
Good day,
Thank you for your patience. The claim has been finalised. We apologise once again for the inconvenience.
Thank you for your patience. The claim has been finalised. We apologise once again for the inconvenience.
KK
Koketso K's updateReviewer Update
26 Jun 2026, 12:07It doesn’t make sense at all , can I kindly get one of the consultants to call me back again
KK
Koketso K's update26 Jun 2026, 12:07
Reviewer Update
It doesn’t make sense at all , can I kindly get one of the consultants to call me back again
