PS
Pee S

1 reviews | Active since Nov 2019

28 Sept 2026, 05:33

Extremely disappointing service and service delivery Our Wi-Fi went down yesterday at around 17:00. We immediately reported the issue and

Extremely disappointing service and service delivery

Our Wi-Fi went down yesterday at around 17:00. We immediately reported the issue and were informed that the tower was down and that a technician would be sent out to resolve the problem. We were given a *** and told that we would be contacted.

It is now more than 12 hours later, and our internet is still down. We have called repeatedly for an update, but our calls have not been answered and nobody has contacted us as promised.

We understand that technical issues can happen, but the lack of communication and follow-up is extremely disappointing. We pay for this service every month and expect a reasonable level of service delivery and customer support.

Jenny Wi-Fi, this level of service is simply unacceptable.

0
Replies (1)
Jenny Internet
Jenny Internet's reply29 Sept 2026, 14:20
Official

Good day,

Thank you for bringing your concerns to our attention, and we apologize for the initial delay and communication frustration experienced while our team worked to resolve the tower issue.

Our support team reached out to you yesterday, and you mentioned you were calling in on behalf of someone else and confirmed their internet was back up and running. We wanted to reach out again here just to double-check and make sure their connection is still running completely smooth and stable today.

Please don't hesitate to contact us directly if they need any further assistance we are always here to help.

Best regards,

Nikita