1 reviews | Active since Nov 2018
iKhokha Refused to Re-fund me for a Device I never Received!
I purchased an iKhokha machine via their website and machine in 2022. I made the payment of R2000+ , and there was a lot back and forth emails with them asking for documentation after that. To this day, I never received the device. I asked for my money back after that and they never refunded me. I WANT MY REFUND PLEASE!
Hi Zama,
We sincerely apologize for the frustration and inconvenience you have experienced regarding your order and refund. We understand how upsetting it must be to have paid for a device in 2022, never received it, and still be waiting for your money to be refunded.
We take your concerns seriously and would like to have this matter investigated further. An agent will reach out shortly to further assist you with your query.
Kind regards,
The iKhokha Team
Hi Zama,
We sincerely apologize for the frustration and inconvenience you have experienced regarding your order and refund. We understand how upsetting it must be to have paid for a device in 2022, never received it, and still be waiting for your money to be refunded.
We take your concerns seriously and would like to have this matter investigated further. An agent will reach out shortly to further assist you with your query.
Kind regards,
The iKhokha Team
