1 reviews | Active since Jun 2021
Worst ever
I'm really not happy with Hypa fibre Vuma and everything connected to them. Every time you try and do something with them you have to fight to get it right. Right now I'm receiving the worst service ever. I spoke to Celimpilo to reactivate my account and he reactivated the incorrect address on his end where else I told him the correct one this was Tuesday and even now no one is assisting me I'm really terrified by Hypa I've been trying to get hold of their managers don't even take accountability and they speak over you no one knows what they are doing I'm so frustrated and worried. I don't know what I was doing contacting them at first because they have never treated me right….
Good day Wendy
Thank you for the feedback provided.
Please note that we have escalated the query to our projects team with reference HYPA***. One of our trusted agents will contact you to assist further.
Regards
Good day Wendy
Thank you for the feedback provided.
Please note that we have escalated the query to our projects team with reference HYPA***. One of our trusted agents will contact you to assist further.
Regards
Good day Wendy
We have requested one of our agents contact you to provide an update on your query.
Regards
Good day Wendy
We have requested one of our agents contact you to provide an update on your query.
Regards
Good day Wendy
We have received confirmation from our projects team that they assisted with the query and that your line was activated.
Please let us know if there is anything we can assist with.
Regards
Good day Wendy
We have received confirmation from our projects team that they assisted with the query and that your line was activated.
Please let us know if there is anything we can assist with.
Regards
