NZ
Naledie Z
1 reviews | Active since Jul 2022
08 Oct 2026, 09:39
Poor customer service
Good morning
I would like to complain regarding my refund from one of the Creditors on my profile.
Debt busters on Monday promised that they have spoken with Bayport to refund the money from Monday which was from 3 to 5 working days.
Consultants from Debt Busters are giving me different feedbacks, disappointed
Helpful (0)
Replies (1)0
Replies (1)DebtBusters SA's replyOfficial
08 Oct 2026, 10:46Dear Naledie,
Thank you for reaching out and sharing your concerns regarding your refund experience with us. We sincerely apologise for any frustration you have faced due to the differing information provided by our consultants.
Your matter has been referred to a dedicated Specialist who will contact you within one business day to discuss possible resolutions to your issue, and hopefully regain your confidence in our company.
Kindly note our escalation channel is theceosoffice@debtbusters .co .za.
Kind regards,
DebtBusters Team
Thank you for reaching out and sharing your concerns regarding your refund experience with us. We sincerely apologise for any frustration you have faced due to the differing information provided by our consultants.
Your matter has been referred to a dedicated Specialist who will contact you within one business day to discuss possible resolutions to your issue, and hopefully regain your confidence in our company.
Kindly note our escalation channel is theceosoffice@debtbusters .co .za.
Kind regards,
DebtBusters Team
DebtBusters SA's reply08 Oct 2026, 10:46
Official
Dear Naledie,
Thank you for reaching out and sharing your concerns regarding your refund experience with us. We sincerely apologise for any frustration you have faced due to the differing information provided by our consultants.
Your matter has been referred to a dedicated Specialist who will contact you within one business day to discuss possible resolutions to your issue, and hopefully regain your confidence in our company.
Kindly note our escalation channel is theceosoffice@debtbusters .co .za.
Kind regards,
DebtBusters Team
Thank you for reaching out and sharing your concerns regarding your refund experience with us. We sincerely apologise for any frustration you have faced due to the differing information provided by our consultants.
Your matter has been referred to a dedicated Specialist who will contact you within one business day to discuss possible resolutions to your issue, and hopefully regain your confidence in our company.
Kindly note our escalation channel is theceosoffice@debtbusters .co .za.
Kind regards,
DebtBusters Team
