1 reviews | Active since Dec 2012
No payments of funeral cover
My wife app**** for Avbob funeral service more than two years ago and more than one year ago I also app**** for one, we never miss any payments, now is already two weeks and we need to bury our daughter who passed away on the 29 January 2018 and until today no payments..we have been taken from corner to pillar but no success, we trusted them that they will make payment within 48 hours as they promised but hey, nothing has done, my wife is crying to me all the time, she used get when my daughter was sick, she cried more when she passed away, now she cries because Avbob keep our money for no reason.and we cannot arrange funeral..
Dear Robieross,
We thank you for making us aware of your complaint and we will contact you as soon as possible to resolve the matter.
Kind Regards,
AVBOB Complaints Department
Dear Robieross,
We thank you for making us aware of your complaint and we will contact you as soon as possible to resolve the matter.
Kind Regards,
AVBOB Complaints Department
Dear Robieross, ,
We have investigated your complaint and have communicated the findings to you.
We hope that the matter has been resolved to your satisfaction.
Should you have any further enquiries in this regard please send an email to *** or a fax to ***.
Kind Regards,
AVBOB Complaints Department
Dear Robieross, ,
We have investigated your complaint and have communicated the findings to you.
We hope that the matter has been resolved to your satisfaction.
Should you have any further enquiries in this regard please send an email to *** or a fax to ***.
Kind Regards,
AVBOB Complaints Department
