1 reviews | Active since Dec 2017
Funeral policy
I opened a funeral policy at AVBOB and asked questions that was not answered at all.The time came to debit my account without recieving the the policy at all that was posted.I don't want this policy as service starts like this how are they going to be at payout time. Mailed them but no replay at all . Marius Richter policy no. AL ********** X3 I want this canceled as soon as possible not paying of bad service suppliers
Dear MariusRichter,
We thank you for making us aware of your complaint and we will contact you as soon as possible to resolve the matter.
Kind Regards,
AVBOB Complaints Department
Dear MariusRichter,
We thank you for making us aware of your complaint and we will contact you as soon as possible to resolve the matter.
Kind Regards,
AVBOB Complaints Department
Dear MariusRichter,
We have investigated your complaint and have communicated the findings to you.
We hope that the matter has been resolved to your satisfaction.
Should you have any further enquiries in this regard please send an email to *** or a fax to ***.
Kind Regards,
AVBOB Complaints Department
Dear MariusRichter,
We have investigated your complaint and have communicated the findings to you.
We hope that the matter has been resolved to your satisfaction.
Should you have any further enquiries in this regard please send an email to *** or a fax to ***.
Kind Regards,
AVBOB Complaints Department
