1 reviews | Active since Dec 2017
Poor and Disgusting Administration
Very Poor and Disgusting Administration of Note
On the 5th of February I have purchased in cash Hyundai ( Sales Person Innocent) for business in Arcadia Branch where I was promised that the paperwork of the change of ownership will be sorted with great urgency as i have notified them that the vehicle is for business. I have been making a follow ups to the branch almost everyday and they have been keeping promising that it would be resolved. Yesterday I was told by the Branch Manager to come 7:30 am today to pick up the papers. When i arrived this morning Innocent is telling me stories that the vehicles papers brought by the driver is still not change to my name.
I would like to warn any friends and potential buyers not at all cost think about purchasing vehicles at Auto Pedigree this dealership is just useless ****** which *****s from customers and not adhere to their promises!!!
Should anyone willing to directly contact me my number is *** and I would tell you about this **** car dealership.
We apologise for the slow service that you have received and assure you that it is not the norm with Auto Pedigree.
We are happy to confirm that you have received your vehicle's registration papers and the the matter has been resolved.
Regards,
Auto Pedigree Customer Service
We apologise for the slow service that you have received and assure you that it is not the norm with Auto Pedigree.
We are happy to confirm that you have received your vehicle's registration papers and the the matter has been resolved.
Regards,
Auto Pedigree Customer Service
