SR
Shashika R
1 reviews | Active since Apr 2026
16 Apr 2026, 14:20
Exploitation of Parents
I am due a refund which was promised to be paid to me within 21 working days. Post my submission with all supporting documents I have received all sorts of excuses as to why the refund cannot be processed.
Everyday there is a new excuse which is extremely unprofessional and *********. Please refund my money with urgency!
Helpful (0)
Replies (2)0
Replies (2)Emeris Johannesburg Waterfall's replyOfficial
16 Apr 2026, 14:58Dear Shashika,
We have been informed that you have been in contact with our Emeris Waterfall team and advised that your refund is in progress as per our policy.
Kind Regards,
Emeris Waterfall
We have been informed that you have been in contact with our Emeris Waterfall team and advised that your refund is in progress as per our policy.
Kind Regards,
Emeris Waterfall
Emeris Johannesburg Waterfall's reply16 Apr 2026, 14:58
Official
Dear Shashika,
We have been informed that you have been in contact with our Emeris Waterfall team and advised that your refund is in progress as per our policy.
Kind Regards,
Emeris Waterfall
We have been informed that you have been in contact with our Emeris Waterfall team and advised that your refund is in progress as per our policy.
Kind Regards,
Emeris Waterfall
SR
Shashika R's updateReviewer Update
16 Apr 2026, 15:25Unfortunately this is not the case, please advise when my refund will be paid.
SR
Shashika R's update16 Apr 2026, 15:25
Reviewer Update
Unfortunately this is not the case, please advise when my refund will be paid.
