TM
Theodorah M

1 reviews | Active since Oct 2023

07 Jul 2026, 17:03

Refund ASAP

I placed my order on 6 June 2026, and as of 7 July 2026, I have still not received it.

I am very disappointed by the lack of communication and the delay. I no longer wish to wait and want a full refund processed immediately.

If my refund is not processed promptly, I will have no choice but to report this matter to the appropriate consumer protection authorities.

Don't force me to take this matter to social media to tell others about my experience. Just refund my money immediately!!!!

0
Replies (1)
The San Hair
The San Hair's reply28 Jul 2026, 14:52
Official
Dear Customer,

Thank you for contacting us, and please accept our sincere apologies for the delay and any inconvenience caused.

We regret that your order placed on 6 June 2026 has not yet been delivered, as well as the lack of communication regarding its status.

We respect your decision to cancel the order and are processing a full refund immediately. You will receive a confirmation once the refund has been completed, and the funds will be returned to your original payment method, subject to your bank’s processing times.

We apologize again for the inconvenience and appreciate your understanding. We are reviewing this matter internally to improve our service going forward.