AH
Andrew H
1 reviews | Active since Nov 2023
20 May 2026, 17:28
Return Customers' Deposits - It's not your money, Tempest
Tempest Car Hire - why do you not refund your customers their deposit, despite repeated requests, phonecalls, emails? This shouldn't be the customer's responsibility to follow up, it should be automatic. Avis don't seem to have a problem doing it. Will not be renting from you again.
Helpful (0)
Replies (1)0
Replies (1)Tempest Car Hire's replyOfficial
21 May 2026, 17:01Good day
Thank you for reaching out to us.
Please check your email, we have sent you a message.
Kind regards
Tempest Car Hire
Thank you for reaching out to us.
Please check your email, we have sent you a message.
Kind regards
Tempest Car Hire
Tempest Car Hire's reply21 May 2026, 17:01
Official
Good day
Thank you for reaching out to us.
Please check your email, we have sent you a message.
Kind regards
Tempest Car Hire
Thank you for reaching out to us.
Please check your email, we have sent you a message.
Kind regards
Tempest Car Hire
