TM
Tshegofatso M
1 reviews | Active since Sept 2014
02 Feb 2026, 13:26
Insurance ****mers - Santan Switch
If I could do zero starts I would. Santam Switch is pathetic. They advised of the move to Santam, which was a mess. I did not get a call as promised and had to call Santam in December to sort out my cover. I requested for the cover to be cancelled, which they advised it was sorted. I also manually switched off cover for my phone and watch on 01/01/2026. Now imagine my disgust when I get debited for the phone and watch, after I had to beg Switch to cancel my policy??? This is pathetic and Switch is a bunch of *******.
Helpful (0)
Replies (1)0
Replies (1)Switch's replyOfficial
03 Feb 2026, 10:00Hi Tshegofatso,
Thank you for raising your concerns. We have looked into the issues you have raised and have responded accordingly via email to remedy the issues you are having.
We are sorry for the issues you have experienced. The team is doing their best given the high volume of queries during Switch's transition to Santam Direct. We appreciate your patience thus far.
The Switch Team
Thank you for raising your concerns. We have looked into the issues you have raised and have responded accordingly via email to remedy the issues you are having.
We are sorry for the issues you have experienced. The team is doing their best given the high volume of queries during Switch's transition to Santam Direct. We appreciate your patience thus far.
The Switch Team
Switch's reply03 Feb 2026, 10:00
Official
Hi Tshegofatso,
Thank you for raising your concerns. We have looked into the issues you have raised and have responded accordingly via email to remedy the issues you are having.
We are sorry for the issues you have experienced. The team is doing their best given the high volume of queries during Switch's transition to Santam Direct. We appreciate your patience thus far.
The Switch Team
Thank you for raising your concerns. We have looked into the issues you have raised and have responded accordingly via email to remedy the issues you are having.
We are sorry for the issues you have experienced. The team is doing their best given the high volume of queries during Switch's transition to Santam Direct. We appreciate your patience thus far.
The Switch Team
