1 reviews | Active since Dec 2020
********! Avoid this company!!
I am shocked to discover that the exact problem I'm having- trying to get assistance with a botched delivery receiving two right shoes- is what's been regularly reported. There was a swift collection of the incorrect shoes, but then confusing responses to my requests for a replacement.. then being told my size is no longer available (even though website reflects that it is!)…to then getting zero response to my emails! I've emailed numerous times & get no reply!! There is NO PHONE NUMBER so can't speak to anyone! They now have my money and my two right shoes!!! I am beyond fed up! Please don't use them- seems like they're sending wrong orders on purpose - they keep the money & ignore your requests to rectify incorrect orders. That's what AI has picked up and that's been my experience! ********!
Hi Claire, please could you supply us with your order number and we can follow up on this.
Hi Claire, please could you supply us with your order number and we can follow up on this.
Hi Claire, we apologize for this experience. I am trying to get your details so that I can investigate further into this and assist you. We never want our customers unhappy. If you could supply me with an order no or email I can find out what happened and I can try assist you with a better experience. Apologies again
Hi Claire, we apologize for this experience. I am trying to get your details so that I can investigate further into this and assist you. We never want our customers unhappy. If you could supply me with an order no or email I can find out what happened and I can try assist you with a better experience. Apologies again
