AP
Ash P
1 reviews | Active since Apr 2019
02 Nov 2021, 13:30
No customer/service delivery!!!
I took my phone - Samsung S21Ultra to Samsung service centre in Riverhorse Valley Business Estate since the screen is faulty (flashing/blinking and not coming on) the person who I spoke to at the time was not a technician, he immediately said the phone has an internal pressure crack without even doing a test on the phone and furthermore said it is not covered under warranty! I refuse to accept such a response and utterly dissatisfied since the phone has no physical damages/defects from date of purchase in March 2021! I require a new screen replacement! This is a very serious inconvenience since I am unable to use the phone which is afffecting my business very negatively!
Helpful (0)
Replies (3)0
Replies (3)Samsung South Africa's replyOfficial
02 Nov 2021, 13:32Good day Ash ,
Thank you for bringing your query to our attention, we apologize for any inconvenience that this may have caused.
We have noted your concerns and we are currently investigating the matter further.
Your complaint has been assigned to our escalations department and we will be in contact with you.
Regards,
Samsung
NM
Thank you for bringing your query to our attention, we apologize for any inconvenience that this may have caused.
We have noted your concerns and we are currently investigating the matter further.
Your complaint has been assigned to our escalations department and we will be in contact with you.
Regards,
Samsung
NM
Samsung South Africa's reply02 Nov 2021, 13:32
Official
Good day Ash ,
Thank you for bringing your query to our attention, we apologize for any inconvenience that this may have caused.
We have noted your concerns and we are currently investigating the matter further.
Your complaint has been assigned to our escalations department and we will be in contact with you.
Regards,
Samsung
NM
Thank you for bringing your query to our attention, we apologize for any inconvenience that this may have caused.
We have noted your concerns and we are currently investigating the matter further.
Your complaint has been assigned to our escalations department and we will be in contact with you.
Regards,
Samsung
NM
Samsung South Africa's replyOfficial
02 Nov 2021, 16:34Thank you for posting your comment
Your concerns have been duly noted
We have addressed your concerns in the order they were raised, and our Voice of Customer Advisor we'll be in contact with you.
Thank you for your patience and understanding.
Kind Regards,
SamsungZA
NM
Samsung South Africa's reply02 Nov 2021, 16:34
Official
Thank you for posting your comment
Your concerns have been duly noted
We have addressed your concerns in the order they were raised, and our Voice of Customer Advisor we'll be in contact with you.
Thank you for your patience and understanding.
Kind Regards,
SamsungZA
NM
AP
Ash P's updateReviewer Update
15 Nov 2021, 17:08NO customer service received! 9 business days have passed since I posted the query!
A customer advisor has not reached out to me telephonically or via email!
I am extremely upset that my query has not been treated with the utmost importance even tough I explained the urgency and severity!
I am a loyal Samsung customer for the past 20 years, I deserve and expect to be treated with exceptional service!
I am inconvenienced beyond measure which is absolutely appalling, unacceptable and such incompetence! Samsung is truly a disgrace!
A customer advisor has not reached out to me telephonically or via email!
I am extremely upset that my query has not been treated with the utmost importance even tough I explained the urgency and severity!
I am a loyal Samsung customer for the past 20 years, I deserve and expect to be treated with exceptional service!
I am inconvenienced beyond measure which is absolutely appalling, unacceptable and such incompetence! Samsung is truly a disgrace!
AP
Ash P's update15 Nov 2021, 17:08
Reviewer Update
NO customer service received! 9 business days have passed since I posted the query!
A customer advisor has not reached out to me telephonically or via email!
I am extremely upset that my query has not been treated with the utmost importance even tough I explained the urgency and severity!
I am a loyal Samsung customer for the past 20 years, I deserve and expect to be treated with exceptional service!
I am inconvenienced beyond measure which is absolutely appalling, unacceptable and such incompetence! Samsung is truly a disgrace!
A customer advisor has not reached out to me telephonically or via email!
I am extremely upset that my query has not been treated with the utmost importance even tough I explained the urgency and severity!
I am a loyal Samsung customer for the past 20 years, I deserve and expect to be treated with exceptional service!
I am inconvenienced beyond measure which is absolutely appalling, unacceptable and such incompetence! Samsung is truly a disgrace!
