PT
Phelo T

1 reviews | Active since Oct 2026

15 Oct 2026, 14:11

Disappointed

I bought a duvet set cover from I did not even collect it because I cancelled my order they are giving me a run around with refunding me mind you I do not have an account with them

0
Replies (1)
Homechoice
Homechoice's reply15 Oct 2026, 15:29
Official

Hi Phelo Toni,

Thank you for taking the time to reach out to us with your concerns. I confirm that we have received your complaint, and we appreciate the opportunity to address the matter.

Your feedback is valuable to us, and we take your concerns seriously. Our team is currently reviewing the details you provided, and we will work diligently to investigate the situation thoroughly.

We understand the importance of a prompt resolution, and we assure you that your complaint is a priority for us. We will keep you informed of our progress and any actions we are taking to address the issue.

If you have any additional information you'd like to share or if you think of any details that could aid our investigation, please don't hesitate to reply to this email. Your input is crucial to ensuring a comprehensive understanding of the situation.

We apologize for any inconvenience you may have experienced and want to assure you that we are committed to resolving this matter to your satisfaction.

Kind regards,

The Customer Support Team