MK
Monnye K

1 reviews | Active since Mar 2025

09 Dec 2025, 03:07

Deposit not refunded

I was denied my deposit, due to mould! Knowing very well that the whole property or apartments are mouldy

0
Replies (3)
Framework Properties
Framework Properties's reply09 Dec 2025, 08:53
Official
Dear Monnye 

Thank you for your feedback. We must clarify that you were not held responsible for mould. The charges relate specifically to black marks on the walls and ceiling, which indicate an attempt to clean and are not consistent with your mould claim. We remain available to discuss any concerns and resolve same amicably. 

Kind regards 
FRAMEWORK PROPERTY SERVICES (PTY) LTD 


MK
Monnye K's update09 Dec 2025, 09:54
Reviewer Update
Wow,! The tune now changes, this is not what you stated on the emails sent to me, plus I had to ask you about my interest which you never mentioned upon requesting the refund. There were no black marks on the walls, ceiling I found it like that.
Framework Properties
Framework Properties's reply09 Dec 2025, 12:34
Official
Dear Monnye 

Our mangment suggests an opportunity to discuss the matter with you directly, provide clarity where needed, and work towards an amicable and constructive solution. 

You are welcome to visit our offices should you be open to resolve the matter. 

Regards 
FRAMEWORK PROPERTY SERVICES (PTY) LTD