1 reviews | Active since Mar 2010
No feedback on ABSA credit card delivery
Got an SMS on 24 August to say DSV Mounties on behalf of ABSA are going to contact me. Got a call to make arrangements for delivery. No date given. Called 4 Sept to find out what's happening. They said delivery scheduled for that Wednesday. Nothing arrived. Called again 7 or 8 Sept - couldn't understand what the agent was saying about where the card is. She said another agent would call back to make arrangements for delivery. I've already made arrangements for delivery so didn't either understand why this was being brought up. Another agent didn't call back.
Good day Mark,
We sincerely apologize for the level of service that you have received and for the inconvenience caused.
We have send your complaint to the relevant team for investigation, you will be receiving a call shortly.
Kind Regards,
DSV Management
Good day Mark,
We sincerely apologize for the level of service that you have received and for the inconvenience caused.
We have send your complaint to the relevant team for investigation, you will be receiving a call shortly.
Kind Regards,
DSV Management
Good Day,
Thank you for notifying us about your recent experience with DSV Mounties.
We sincerely apologise for the delay in delivery of your parcel, as well as for the lack of urgency from our staff.
We have escalated the issue to the relevant department to address in order to prevent the issue from occurring again.
Your parcel has since been delivered as arranged.
We value your feedback in terms of your experience with our agents as this assists us in improving our service delivery to our clients.
Regards
DSV Management
Good Day,
Thank you for notifying us about your recent experience with DSV Mounties.
We sincerely apologise for the delay in delivery of your parcel, as well as for the lack of urgency from our staff.
We have escalated the issue to the relevant department to address in order to prevent the issue from occurring again.
Your parcel has since been delivered as arranged.
We value your feedback in terms of your experience with our agents as this assists us in improving our service delivery to our clients.
Regards
DSV Management
