1 reviews | Active since Jan 2021
Quality control and delayed deliveries
Selling furniture is one thing; honouring delivery commitments and taking responsibility for the customer experience is another. Based on our experience, Cielo has fallen short in the areas that matter most after a customer has paid for their purchase.
Their reliance on third-party couriers is a major concern. Our furniture arrived damaged - twice, resulting in further delays while an exchange was arranged. These delays are unacceptable, especially when furniture has been paid for months in advance and a delivery date has been agreed upon well ahead of time.
Despite repeated delays, we received nothing but excuses and apologies, with no meaningful effort to expedite the process or prioritise resolving the issue. An apology means very little when it is not followed by action.
As a customer, you are simply expected to accept that you may wait an unreasonable amount of time for your purchase, even when you ordered and paid for it six months ago and took the necessary steps to arrange delivery in advance.
Cielo failed to deliver on time and failed to ensure that the goods arrived in acceptable condition. The lack of accountability and urgency has made this an extremely frustrating and disappointing experience.
I love their products, but I would think twice before purchasing from Cielo again.
Dear Elzaan,
We sincerely apologise for the delays and inconvenience you have experienced. We understand your frustration and acknowledge that receiving damaged furniture and having to wait for a replacement is disappointing, particularly when you have planned your delivery well in advance.
Please be assured that we take your feedback seriously. We are currently in the process of dispatching your replacement and are committed to getting this matter resolved as soon as possible.
Thank you for your patience and for sharing your experience with us. We regret that we have fallen short of your expectations and appreciate the opportunity to make things right.
Kind regards,
Dear Elzaan,
We sincerely apologise for the delays and inconvenience you have experienced. We understand your frustration and acknowledge that receiving damaged furniture and having to wait for a replacement is disappointing, particularly when you have planned your delivery well in advance.
Please be assured that we take your feedback seriously. We are currently in the process of dispatching your replacement and are committed to getting this matter resolved as soon as possible.
Thank you for your patience and for sharing your experience with us. We regret that we have fallen short of your expectations and appreciate the opportunity to make things right.
Kind regards,
