BM
Bongiwe M
1 reviews | Active since Jan 2016
13 Aug 2026, 14:23
Claim
find this outcome out of this world I have started my claim in 2024 of the late L mabuto, I have paid each month at some point to this cover I have changed banking details so that this policy doesn't lapse, Before changed this date 21 Jan, I went to the branch I have informed the branch consultant that the relationship is fine and I continue I am told I will get one month of fees and my claim is rejected Capitec I need everything thay I have paid to you ,the funeral is in 24hours what should I do ? Bongiwe makhathini ***
Helpful (0)
Replies (1)0
Replies (1)Centriq Insurance's replyOfficial
13 Aug 2026, 15:39Dear Ms Bongiwe Makhathini
Thank you for sharing your experience with us.
Your concerns will be investigated, and feedback will then be provided. In the interim, should you have any queries relating to the process or timelines, please contact us at ***
Kind Regards
Centriq Complaints
Thank you for sharing your experience with us.
Your concerns will be investigated, and feedback will then be provided. In the interim, should you have any queries relating to the process or timelines, please contact us at ***
Kind Regards
Centriq Complaints
Centriq Insurance's reply13 Aug 2026, 15:39
Official
Dear Ms Bongiwe Makhathini
Thank you for sharing your experience with us.
Your concerns will be investigated, and feedback will then be provided. In the interim, should you have any queries relating to the process or timelines, please contact us at ***
Kind Regards
Centriq Complaints
Thank you for sharing your experience with us.
Your concerns will be investigated, and feedback will then be provided. In the interim, should you have any queries relating to the process or timelines, please contact us at ***
Kind Regards
Centriq Complaints
