MK
Mbali K
1 reviews | Active since Jul 2020
19 May 2026, 15:41
Being ******/ and being sent from pillar to post but still not getting helped
I've been paying for Brightrock from 2021, but I can't get hold of my financial advisor to assist me, numbers given is for someone else, Brightrock consultants tells me that they are not allowed to go through my policy and help I can only get help by my financial advisor the same financial advisor that cant be found......over the phone for all this year's it is so sad that I trusted the wrong people for my family now I have to cancel and I won't even get my money paid back for all this years it is so painful shame don't be like me and trust Brightrock they will fail you like they did to me
Helpful (0)
Replies (1)0
Replies (1)BrightRock's replyOfficial
19 May 2026, 15:49Dear Mbali
Thank you for making us aware of your complaint. We're so sorry about the frustration you've experienced. We will ensure that your complaint is investigated and that you receive feedback as soon as possible.
Thank you for making us aware of your complaint. We're so sorry about the frustration you've experienced. We will ensure that your complaint is investigated and that you receive feedback as soon as possible.
BrightRock's reply19 May 2026, 15:49
Official
Dear Mbali
Thank you for making us aware of your complaint. We're so sorry about the frustration you've experienced. We will ensure that your complaint is investigated and that you receive feedback as soon as possible.
Thank you for making us aware of your complaint. We're so sorry about the frustration you've experienced. We will ensure that your complaint is investigated and that you receive feedback as soon as possible.
