RG
Robert G

1 reviews | Active since Nov 2025

15 Jun 2026, 09:13

Kwikot Failure to Respond - Warranty Claim

Kwikot have their contact information as:

• *** during business hours (Mon–Thu 08:00–15:30, Fri 08:00–12:30). • Also email *** (copy the above details) and, if needed, try the main sales/technical line • Register the geyser on their website if not already done — this helps protect/activate warranty tracking.

I have registered this product. I have also sent a mail to Kwikot and tried to contact them on the above number. This number does not get answered???? I have been trying since yesterday

Please advise urgently why there is no response to my failed geyser – I will be giving Kwikot a bad review on Hello Peter and other SM platforms – this simple lack of response is unprofessional and unacceptable after paying R15K for a geyser that has lasted two weeks !!!!!

0
Replies (1)
Kwikot (Haier) SA (Pty) Ltd
Kwikot (Haier) SA (Pty) Ltd's reply15 Jun 2026, 09:34
Official
 
Good Morning Robert,
Thank you for your email.
Firstly, please accept our sincere apologies for the frustration and inconvenience you have experienced. We understand how disappointing it must be to encounter a problem with a geyser that is only two weeks old, and we appreciate you bringing this matter to our attention.
We are sorry that you were unable to reach our customer service team. Please note that our customer service centre is not operational on Sundays. For warranty-related matters, we also have a dedicated ZA Insure email channel as well as our warranty contact number, ***, which is available during the operating hours published on our website.
Your concern has been escalated as a matter of urgency to the relevant department for immediate attention. We are currently investigating the matter and arranging the necessary assistance. A representative from our team will contact you as soon as possible to discuss the next steps and work towards resolving the issue.
We value your feedback and take your comments regarding our service very seriously. Thank you for your patience while we address this matter, and we remain committed to providing you with the support you deserve. 

Kind Regards